We are the champions

Happ, kanske är dags att skriva nått här. Vi kan börja med: vafan håller jag på med? Jag är som nån jävla bekräftelsetönt när jag blir full. Och det kan ju utspela sig på olika sätt.. Fan liksom sluta!

Ja. Andra saker som är roliga och som händer när man inte är lika rund under fötterna (hah, bästa) är typ mösspåtagningen, valborg va nice, båten är ilagd och åkt, jag har fått lite bikinimärken (YES) och jag har idag köpt skor till min fin fin fin fin finfinfinaste studentklänning! Såå bäst alltså!

Sen till avslutning en liten lista:
All skola jag har kvar att göra i gymnasiet:
Religionsprov, projektsredovisning, fysikprov, spec-idrottsarbete, 2 inlämningar och ett förhör.
Sen är det SLUT! NAJS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0