Bohemian Rapsody

Gud jag känner att jag är typ jävligt Simon G nördig men alltså. Vafan det här stog på dn.se:

De typiska dagstidningsserierna vänder sig nog inte till äldre läsare utan till personer som ogillar att skratta. Simon Gärdenfors berättar att han en gång dejtade en tjej som satte upp Labanstrippar på kylskåpet. ”Varför i helvete gör hon det?” tänkte han. ”Finns det någon i min ålder som tycker att Laban är rolig?” Det visade sig att tjejen tyckte att det var gulligt att man i serien kunde läsa hundens tankar. Ibland brukade hon buktala åt sin egen hund, minns Simon. ”Om hunden skulle få mat sa hon ’Oj, vad gott det ska bli, jag är jättehungrig’, som om det var hunden som pratade. Vårt förhållande varade inte så länge.”

tihi fnis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0