C.R.E.A.M.

Igår hände en väldigt viktig sak i mitt liv som jag bara va för jävla trött för att skriva igår. Jag hade nämligen bara sovit typ 4 timmar för jag va så nervös att jag inte kunde somna haha. Men anyway, igår skrev jag först teorin på morronen. 60/65 liksom godkänd man bara yeees. Sen loda jag runt i stan ett tag för att sedan ta mig ut till Jakobsberg där jag skulle köra upp. GODKÄND!! Så nu har jag ett fucking körkort!! Asså jag är så jävla lycklig! Fan hur nice kan det bli? Jag vet inte men det är värsta friheten typ i love it.

Dessutom har jag fixat min hivesvägg så att den ser lite mer anständig ut. Så det är väll Hivesvägg 3.0 nu skulle jag tro höhö.
nice

Kommentarer
Postat av: christina

fiiiiiin vägg!

2009-03-04 @ 15:35:41
URL: http://nofunkyreggaeparty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0