Black Mags

I fredags kändes det som jag levde på typ fucking 1800-talet när jag kom hem efter skolan. Det var tydligen en läcka i nått avlopp eller liknande så nåra gubbar hade stängt av vattnet! Fatta hur cp det är?! Man kan liksom inte ta ett glas vatten, tvätta händerna, koka pasta, inte ens gå på toa liksom..! Så vi gick ut till gubbarna och bara när sätts vattnet på igen och dom typ jaaa vi vet inte, kanske ikväll, men det är inte säkert. Man bara what the fuck vad ska jag göra liksom? Meeen som tur var va vi ute och firade julia genom en nice middag på fridays och lagom tills jag kom hem hade vattnets satts på. Men ändå jäävligt segt om man hade behövt va hemma liksom utan vatten i typ 10 timmar.. Jääävligt segt.
Igår såg jag Reel Big Fish. Det var faktiskt jävligt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0