I Still Remember

Okej. Igår va jag och Christina på Bloc Party. Fan va nice det var asså, jävligt party (höhö....)
Men det va läskigt, för vi hade egentligen inga biljetter så vi bara ja men vi chansar och åker dit liksom, det är ju alltid folk som säljer tänkte iallafall jag. Men sen när vi kom dit va det typ helt tomt, bara lite folk som typ väntade på andra eller nått och vi bara fuck, ah men vi går in och kollar på t-shirtarna. Och så precis när vi öppnar dörren står det en tjej där och bara har ni biljetter? Vi bara neej fuck liksom kollar dom det redan här? Och så säger hon de underbara orden: "jag har två biljetter, vill ni köpa dom för 600 spänn?" liksom billigare också. Så vi tackade och tog emot och sen va de kommande timmarna helt underbara..! Åh jag blir så lycklig bara jag tänker på det! Fan, jag fattar inte att jag och bögen alltid typ har tur med sånna grejer, i love it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0